Saturday, October 8, 2011

Minu esimene preemia toiduvaldkonnast!

Sirvin Toidutare.ee lehekülgi üsna tihti ja sealt leidsingi ühe toidufotokokursi. Eks ma siis võtsingi osa ning saatsin Toidutare.ee retsepti põhjal valmistatud virsiku-kohupiimakoogi pildi.
Mulle pakuti alguses ühte toidufototeemalist koolitust, kuhu said 15 parimat, aga kuna see asus minu kodukohast enam kui 200 km kaugusel, siis jäi mul sinna minemata. Ma ei kuulunud just nende 15 parema hulka vaid jäin hoopis natukene tahapoole, aga sellist võimalust pakuti ikka, sest mõningad 15 seas olijad ei saanud ise kohale minna. Aga e-maili peale kirja saades, olin väga üllatunud ja õnnelik. Veel õnnelikum olin siis, kui sain üks päev maxikirja enda nimele ning kui me emaga sellele järgi läksime, sain üllatuse osaliseks. Pakist vaatas vastu sarja 100 rooga "Marjaraamat". See on just õige raamat minule ning mu emale, sest emale meeldib väga korjata igasuguseid marju ning neid igatmoodi hoidistada.


Raamatuga oli kaasas järgmine kiri:

Hea netiemme.ee kasutaja,
Meil on hea meel premeerida sind Toidutare.ee poolt Marjaraamatuga, sest meile meeldis Sinu tehtud toidufoto Toidutae.ee keskkonnast võetud retseptile.
Suur tänu osalemast!
www.toidutare.ee meeskond

Kindlasti võtan mõnest niisugusest konkursist osa ka järgmisel korral!

No comments: