Sunday, December 11, 2011

Kolmas advent!


Ühed heaaad brownied, mille retsept on minu blogis juba esindatud. Tegin neid, sest tulin täna tädi juurest koju, kus ma neid eile tegin, ja mõtlesin, et pole kodus ammmmmmu midagi küpsetanud ning nende küpsetamine tundus õige ettevõtmisena. Ja nii oligi!
Ja kui ma täna koju saabusid, sain teada, et vanemad olid eile terve päev otsa jamanud süldikeetmisega :D. Minu jaoks on see midagi uut, sest sülti on meie peres tehtud väääääga vähe, sest sellega tegeleb muidu maa vanaema. Pool seapead oli potis olnud ja keenud kaua, kaua. Sült, aga tuli hea!


ILUSAT KOLMANDAT ADVENTI!


Ahhhjaaa. Me lähme täna õhtul maale ka, mina jala (mis see 4 km ikka visata on ;)), ema autoga ning abistame vanaema ja tädi verivorstide tegemisel. Võibolla teen salaja mõned pildidki sellest ettevõtmisest ;).

No comments: