Friday, April 30, 2010

Kohukesed


Eile rändasin mööda toidublogisid ringi ja leidsin kohukeste retsepti, või noh, kuidas neid on võimalus kodus ise teha. Ja nii ma siis leidsingi Antriitami blogist (http://aniitram.blogspot.com/2010/03/kohukesekesed.html) selle retsepti. Tegelikult olen ma seda juba varem silmanud, aga asi ei ole tegudeni jõudnud :). Eile ma siis neid esmakordselt tegingi. Kohukeste vormimine nägi mul aga hoopis teistsugune välja. Sellest kogusest valmis 12 kohukest.

Minul kulus kohukeste tegemiseks:
360 g kohupiima
50 g toasooja võid
8 tl suhkrut
1 tl vanillisuhkrut
200 g šokolaadi (mul oli Laima vahvlitükkidega)

Kõigepealt segada kohupiim, või, suhkur ja vanillisuhkur omavahel läbi (ma natukene isegi mikserdasin). Saadud segu panna natukeseks ajaks sügavkülma. Vormida toidukile vahel kohukesed ja asetada need koos kilega sügavkülma natukeseks seisma. Siis sulatada šokolaad. Kui kohukeste tuumad on natukene saanud külmas olla, võta nad välja ja kata šokolaadiga. Kuna kohukesed on külmad, hangub šokolaad koheselt. Aseta šokolaadiga kaetud kohukesed karbiga tavalisse külmkappi.

Ma arvan, et võtan selle kohukeste tegemise teinekordgi ette, sest need tulid head (kuigi tegin neid kaks tundi). Isegi isale ja vennale maitsesid. Välimus ei ole eriti ahvatlev, aga maitse on hea ;)!

2 comments:

Anonymous said...

Tere, kas alumisel pildil kujutavat heroiini on võimalik hulgi ka osta?

Birgit said...

Tere, tere. Ei tea, ei tegele heroiini müügiga ega ei ole sellega mitte kuidagi viisi seotud! Pead selle probleemiga pöörduma mujale.