Monday, December 19, 2011

Piparkoogid


Selle aasta esimesed ning ma arvan, et ka viimased, sest meie peres ei ole piparkoogid just väga populaarsed. Aga minule aitab sellest ühest korrastki, et natukenegi jõulutunnet tekitada vaatamata sellele vihmasele ilmale.
Piparkoogitaina tegin ise ja seda juba mõned päevad tagasi. Retsepti võtsin nami-namist. Selle retsepti järgi tegin piparkooke ka eelmine aasta. Mina muidugi ei pannud nii palju piparkoogimaitseainet ja üleüldse tegin pool kogusest. Kuna mul ei olnud suhkrusiirupit, siis võtsin rohkem suhkrut ja lisasin natuke keevat vett. Eks tänu sellele mul tainas külmkapis liiga kõvaks läkski, aga natuke aega toatemperatuuril seismist ja siis on kõik jälle normaalne. Ja tegelikult oli mul selle taina rullimisega ka veidi raskusi, sest see kippus mõranema, aga lõpuks said need kuidagi ära tehtud.
Maitsest nii palju, et suht normaalsed olid :D. Võibolla oleks võinud natuke rohkem piparkoogimaitseainet panna (Santa Maria oma on kõige parem ;) ). Samas oleks siis läinud asi liiga pipraseks ja nii ei ole ka hea. Piparkook nagu piparkook ikka.

Tegin ainult väikese lille kujulisi..


... ja südamekujulisi piparkooke.



Plaat oli sellepärast pooltühi, sest ma lihtsalt e jõudnud neid nii ruttu vorpida :D.

No comments: